Körlektion och planerat pass!





Japps, idag var det återigen dags för körlektion! Så idag, som i tisdags, var det parkering/manövrering/backning som stod på schemat - på enkellektioner hinner man inte så mycket och detta ville jag öva mer på! Tisdagens lektion gick sådär, men jag fick iaf med en del matnyttiga knep som jag och pappa/mamma ska öva på =) Och idag var det då dags för det fruktade momentet - fickparkering! Har en ganska negativ klang för det är inte många som pratar gott om det, eller som minns lektionerna med glädje! Men jag blev postivt överraskad - så himla svårt var det inte! Iaf inte med den bilen jag kör lektioner med =) Sen kommer jag säkert slita mitt hår när jag ska öva på det, men det är ju en annan 5a!


Nu är det snart dags att bege sig ut på en runda med lite intervaller inplanerade i passet - och då är det tänkt att vara tusingar igen! Först tänkte jag köra samma runda som innan, med tusingarna på en 8-bana bakom huset, men kom på att det nog vore lite trevligare att köra dem nere vid Fiskebäck, längs med havet och runt grönområdet där kan man få en fin sträcka på 1000 m - och den tar vi, sa polisen!

Lite bilder därifrån tagna i september 2007:


     

Kommentarer
Postat av: Karin

ååå fickparkering ja.. uscha! På bilskolan gick det hyfsat, de hade många tips - men det har man glömt nu så nån fickparkering blir det inte! ;) Vilka fina bilder, ser härligt ut!! Kramar!!

2008-04-24 @ 20:09:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback