Helgstrapatser!

I helgen hade vi besök av Kim och Linda, och det var really nice! De kom i fredags, och då kom även Jonas och Anna-Maria hit och så blev det middag här! Räkor blidde det och det är smaskens! =) Var en mycket trevlig kväll, men det kändes att det var fredag, och man var lite sliten efter veckan!

I lördags spelade jag o Andy innebandy, medans gästerna sov.... ;) När vi kom hem blev det frukost och sen en tur till stan. Började stadsbesöket med ett besök på Löp - och skokliniken så nu har både jag och Linda nya, snabba springskor! Hoppas vi! =) Sedan lallade vi runt på stan ett tag innan det blev ett besök på Oves i Partille för lite mat! Mätta och belåtna åkte vi hemåt för en stunds vila!

Kvällen var planerad med middag på Mi Casa, och därefter bowling. Då mötte även Tomas, och hans flickvän Elin, upp oss! Blev en trevlig kväll! Först tapas, och sedan bowling - som förövrigt gick ganska hyfsat! =)

Igår så blev det sovmorgon och sedan efter frukost så begav sig Kim o Linda hemåt igen... då var vi hemma och slappade och tog det lugnt, och på eftermiddan stack vi ut till Lindome! Johan fyllde år igår så skulle kalasa för honom, och innan det tänkte vi springa en runda på spåren som finns där ute! Var finfina spår, men kuperade som attan! Men härligt att komma ut en sväng i skogen var det iaf, och sen passade det perfekt med god födelsemiddag hemma hos Johan och Linda! =) Lite knaiko i mitt knä idag bara, men jag hoppas det går över snart! Fick ont i knät för nån vecka sen när jag sprang, men det försvann liksom efter nån dags vila igen och sen körde jag på förra veckan med bra pss. Men idag har det varit lite knas, men tror nog det ska reda ut sig med lite vila och med de nya skorna! =) Eller tror - det SKA reda ut sig1

Nu är det snart dax att sova, men först - lite Desperate Housewifes!

=)


Kommentarer
Postat av: Karin

Låter som en riktigt rolig helg!! :) Kram på dig systeryster!

2008-04-07 @ 22:01:05
Postat av: Maria

Vilken trevlig helg! :) Jag har insett att jag också behöver nya skor, så det får det bli när lönen kommer! Ska bara hitta nån affär här som säljer Asics oxå... Hoppas ditt knä skärper till sig!
Kramar från mig

Postat av: Spessartin

Vad jobbigt med knät! Hoppas verkligen att det ordnar sig - om inte så måste du verkligen gå till läkaren! JAg vet precis hur det är med taskiga knän och det är inge roligt alls. Hoppas dock såkalrt att det skall ordna sig i alla fall och att det bara är nåt tillfälligt!

Själv så spritter det i benen men jag kan/bör/får ju inet springa nu när jag äter antibiotika. Det har varit jättesegt att bli av med bihåleinflammationen, fjärde dagen med antibiotika och jag har fortarande ont... :S Men nog skall det ge sig förr eller senare...

2008-04-09 @ 16:09:03
URL: http://spessartin.blogg.se
Postat av: Elin

Karin: Ja, helgen var nice! Och snart är det helg igen, och nu är du på Malta! Lite avis blir man här hemma! =)

Maria: Hoppas du hittar en bra affär med kunnig personal och bra skor.. :) Kul att ni är igång med löpträningen oxå och jag spg ert mål med det! Hoppas ni får finare väder när ni springer då än vad Andy fick förra året när han sprang det loppet! Men verkar tufft att springa midnattslopp, ska jag minsann också göra någon gång! =)

Linda: Ja, jag tror, och hoppas, att knät är okej nu! Var ute en runda i tisdags och märkte inget, så idag blir det en runda igen för att kolla av lite!!

2008-04-10 @ 16:33:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback