Alingsås...

Jajamän, där har jag spenderat de senaste dagarna!

I söndags åkte jag och Andy hit när han (inte jag, som ändå var ute i lördags) vaknat! Så vi kom till ALingsås nån gång fram emot eftermiddan och då stack jag och pappa ut och sprang en runda, medan Andy fick massage av Erik! Perfekt att lillebror gått massageutbildning nu, och har läxa att göra, det är ju finfint att ha personlig massör ju! Den rundan jag och pappa sprang var fin, och lite längre än vad jag anade! Hade inte fattat innan att det var långpass som var planen, men som tur va så fick jag iaf veta det precis innan vi stack ut så jag hann få med vattenflaskan! =) Körde ut pappas tax, och sen hem därifrån! Var en fin väg, och vi sprang förbi mitt drömhus! Ska bearbeta Andy på detta, men när han få se huset och läget så kommer han också ha fått sig ett drömhus! =) Vi höll ett lugnt tempo och 15 kmrundan hamnade på

När vi sprungit klart så blev det middag och efter det fick jag en massage! Tur att lillebror hade sin massageläxa=) Efter att allt var avklarat så körde vi återigen mot Göteborg!

Igår så körde jag med pappa efter jobbet, och då åkte vi tillbaka till Alingsås. Jag skulle på studiebesök här idag, så var bra att hinna övningsköra lite mer också!

Så idag var det dags för studiebsöket och det var nice. Alltid kul att se hur andra jobbar, och få inspiration, tips och idéer! Valde att stanna kvar i Alingsås ytterligare en natt för nu ikväll var det en Jogg.se träff i Nolhaga, som jag och pappa hängde med på! Var väldugt kul att träffa Niklas och Krister som skapat jogg, och även de andra medlemmarna! Blev en fin runda på 10 km. Tiden stannade på 1.05 och maxpulsen gick till 80%, och medelpuslen på 70% visar på att tempot var ganska behagligt!  AT web-tv var där och filmade så det kan nog komma en länk till det så småningom =)

Nu är det dock dax att lägga sig så man orkar upp imorrn! Ska köra till Gbg imorrnbitti, och hoppas på att komma smidigt igenom tunneln ut till jobbet! Sen är det möte ganska så direkt på morgonen, och på eftermiddan blir det skogen. Hoppas mötet blir givande, för det handlar om min lille elev och hur vi ska arbeta med honom! Sen blir det förhoppningsvis ett pass i Änggårdsbergen med Anna! =) Och som grädde på moset  så kommer antagligen Andreas hem imorrnkväll också!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej! Hur e läget? Hoppas att allt är bra med er båda två =) Nu e det snart fredag igen!! Och det e härligt!!!
Hade varit kul att boka in en helg och träffas? Till sommaren får vi hitta på något kul i alla fall. Ha en riktigt skön helg och hälsa kusin vitamin. Kram kram

2008-04-17 @ 15:54:51
Postat av: Sandra

Förresten va skönt det låter med massage!!!Det borde man unna sig ofta!
Hej svejs

2008-04-17 @ 15:56:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback