Utlovad uppdatering

Japp, jag lovade ju tidigare idag att jag skulle uppdatera er när jag visste vad som skulle hända denna dag! Dagen är ju inte slut än men kan ju berätta hur det sett ut än så länge!

Efter en del diskande och lite fixande här hemma så begav vi oss mot Kunsgmässan i jakten på en tröja till Andreas! Han hade sett en där vid ett tidigare besök, och nu ville han ha den! Väl där så kikade vi på MQ men där var den slut, och sen fann vi den på Brothers så lyckan var total! Själv köpte jag inget (!) MEN jag hittade snygga jackor på Zara! Vill verkligen ha en av dem, men vet inte vilken. Båda var ganska klassiska men men små fina detaljer! Får se hur det blir med den saken. ´

När vi kom hem därifrån så stack jag ut en runda för att springa! Sprang i backarna i Påvelund, och det kändes att det var ett tag sen man tog ett sådant pass. Första varvet tog 8 min 40 sek, medan andra varvet ( i motsatt riktining) tog 9 min och 30 sek. Lite seg i benen var jag! Men kändes trots allt bra och jag fick en snittid på 5.15 min/km på hela rundan, så det var bra!

Nu ska vi snart avnjuta en god middag! Fläskfilé med Risotto och rödvinssås. Doftar underbart från köket just nu, Andreas lagade maten medan jag sprang! Återkommer med rapport om hur det smakade sedan! Men det blir nog imorrn, för sen ska vi på en Svensexa (!) för att se fotbollen! Blir min första, och antagligen sista, svensexa tror jag! =)

Hoppas ni får en bra kväll! Hejja Sverige!

Kommentarer
Postat av: Spessartin

Jag är så himla shoppingsugen! Sitter och funderar på att ta ett varv till Kungsmässan, troligen blir det så för vi måste handla mat, det är skönt att göra dag idag och slippa göra det imrogon efter jobbet. Vet inte vad det blir resten av dagen. Måns började bli sjuk i fredags kväll lagom tills dess att jag kom hem från Stockholm, sedan låg han och var helt sjuk hela kvällen. Igår var han riktigt hängig och hade extremt ont i halsen, så jag körde honom till läkaren och mycket riktigt var det halsfluss, så nu har han fått penicillin. Har tagit det i ett dygn nu så nu börjar halssmärtan att tas ner lite grand, men tyvärr kan vi ju inte grejja någonting med huset när han är i det skicket även om han är rätt pigg. Men man får inte låta sig luras, halsfluss känns inte alls riktigt kul och inget man leker med! Jag skall nog måla klart fyra stolar idag, sedan skall jag bara klä sitsarna och så är de klara. Sen får jag se, det är härligt väder, och vi har hittat en väg vi tror att vi kanske kan springa på här så att vi slipper ta hela varvet på landsvägen, som är en mil, utan gena lite för att få en kortare runda. Får se om vi ger oss ut och kollar den. Sen skall jag se om det finns fler björnbär och hur långt fläderbären har kommit. Har pysslat några layouter också som jag tänkte jag skall ta och lägga upp på bloggen under dagen! Har en layout jag bara skall fixa till det sista på, en från Sylvesterloppet som jag börjar bli riktigt nöjd med! Ha en bra söndag! *kramar*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback