Träningskväll!

Idag blev det en jogg med Friskis igen! Ganska skönt att springa i ett gäng sådär, man tänker ju inte på att man tränar! Var lite seg i benen kände jag efter jobbet, och Danspasset från igår gjorde sig påmint men när vi väl kom igång att springa så tänkte man inte mer på det! Sprang längs Röda Sten och Nya varvet och sedan en svägn runt Toredamm innan vi återvände mot Friskis! Tror det kan ha varit ca 9 km eller så. Nästa vecka är ledarna på fortbildning (haha, de ska lära sig springa fort!) men vi är några tjejjer som ska ses där i alla fall och ta en runda! Skönt när man ändå är igång! =)

Igår var jag iväg på Sportlife! Blir riktigt fint där inne nu. Allt är inte klart än,m en det är inte lång tid kvar! Ser riktigt snyggt ut och ska bli kul att komma igång och träna där! Körde Dansaerobic igår och det var kul! Blir ju så totalt annorlunda mot vad jag är van vid, så kul att testa lite nytt. Tänkte boka spinning på lördag, men de passen kör igång först på måndag! Så får se vad det blir istället! Innebandy hade ju suttit fel men killarna har tydligen inte lyckats få tag i nycklarna till hallen än, så blir nog inget denna lördagen heller. Det är synd, för jag är grynt sugen på att komma igång och spela igen! Får se vad det finns för andra pass på lördag annars, men är det fint väder är ju en löprunda att föredra.

Har sett att jag fått en hel del besökare på bloggen de senaste dagarna, och det är ju kul - men nu undrar man ju lite vilka det är?! Vet ju vilka "stammisar" man har nu, men vore ju roligt att se vilka mer som hittat hit! Lämna gärna ett litet avtryck i kommentarerna!

Ha det gott!

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag ær hær! :) Så ofta jag har tid øver på jobbet. Nu till helgen blir det en liten tur till Lofoten før oss, ska ta båten imorgon kvæll och så tillbaka igen på søndag. Ska bli vældans spænnande! Førhoppningsvis blir det åtminstone OK væder, men det har regnat mycket det sista så vi får væl se...
Ha det gott, saknar dig!!!!
Kramar från mig

2007-09-06 @ 22:15:21
Postat av: Karin

Jag är en av stammisarna! :) På lördag ska det vara fint väder, då ska jag fortsätta med det eviga grävandet av min damm! Kram Kram

2007-09-06 @ 22:30:53
Postat av: Håkan

Jag är inte en av stammisarna.Hittade din trevliga blogg för ett tag sen,kommer att besöka den i mellanåt!!Skall snart ta en jogging tur.kram Håkan

2007-09-07 @ 19:22:00
Postat av: Anonym

Maria: Japp, vet att du besöker mig, och jag besöker dig också! :) Hoppas ni har en härlig helg på Lofoten!!! Saknar dig!!
Karin: Är en flitig besökare hos dig också!
Håkan: Välkommen hit! :)

2007-09-08 @ 14:50:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback