Torsdag!

Studiedagen idag var mycket givande, och musiklektionen på förmiddagen var väldigt rolig! Blev lite blandat av nya sånger, spela bas, djembe och lite gitarr! :) Så nästa steg blir nog en liten gitarrskola för det hade varit kul att kunna spela lite tillsammans med barnen!

När jag kom hem så vilade jag lite och sen skulle jag bege mig till Friskis för att springa! Själva gruppen var inställd idag för ledarna var på utbildning, men vi var några som sa att vi skulle ses ändå! Jag beslutade mig för att springa till lokalen i Majorna för att få in ett lite längre pass och jag kom dit nån minut efter 18.30 när vi skulle ses! Men där var ingen. Var en gubbe jag kände igen från tidigare gångerna, men ingen av de tjejerna som skulle komma! Väntade där ett tag men sen struntade jag i det och sprang vidare. Och det blev en lång runda!

Från Friskis sprang jag genom Majorna till Slottsskogen och sedan till Botaniska och genom där upp till Änggårdsbergen! Var så himla skönt där uppe, och underbart väder! Kändes, och syntes, att det är höst i luften nu men det var väldigt härligt! Sprang dock fel någonstans, så kom på helt nya vägar och visste inte riktigt vart jag var på väg! Men sedan såg jag en skylt mot Eklanda och till slut kom jag ut där! Så därifrån sprang jag hem! Totalt blev rundan ca 17,5 km, lite svårt att mäta biten i Änggårdsbergen men tiden jag avr där inne får avgöra lite! Hela rundan tog iaf 1 tim 44 min så var bra! Första långpasset sen maran, och det kändes ritkigt bra! Skönt!!

Lite seg i kroppen nu dock, så det blir till att gå och lägga sig nu!!

Ha det gott!

Kommentarer
Postat av: Karin

Herregud, grym är du! :) Kramar!

2007-09-14 @ 20:12:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback