Skön helg!

Har, hitills, haft en ritkigt skön helg!

Igår var vi iväg och spelade innebandy kl 8, och det var ritkigt skönt! Var 8 stycken som spelade så det var kul att det kunde bli lite av det hela! Blev ett högt tempo, iaf första matchen, och under de resterande två matcherna så gick tempot ner en aning! Var kul att spela igen, och för min del gick det väl hyfsat. Fortfarande det där med klubba och boll som krånglar till det, men lite mål blev det iaf varav ett var riktigt snyggt! :)




Efter det så var vi hemma och åt lite och såg på en film. The Number 23 såg vi och jag tyckte den var ritkigt bra! Sedan städade jag undan lite inför kvällen medan Andreas var iväg och handlade. När han kom hem så började vi förbereda maten så det mesta var klart inför kvällen. Skönt när man har en sådan dag att man kan ta det lugnt och slippa stressa med det!




Helén och Tobban och flickorna kom vid 18-tiden och det var jättekul att se dem igen. Flickorna var så söta, och väldigt spända på att få komma hit! Vi åt middag strax efter att de kom, och sedan hann vi även med lite Singstar, lite pyssel och titta på lite fotografier. Det var väldigt roligt att träffas igen och det blev en trevlig kväll!

Idag så har vi inget planerat, och det lutar mot ett besök på Allum. Jag vill förbi Bellbox som har en affär vid Allum, och en vid Freeport. Skulle behöva lite nytt schampoo och balsam och där finns det till riktigt bra priser. Annars så vet jag inte vad vi ska hitta på under dagen, och det är skönt att ha så lite som möjligt inplanerat!



~Hoppas du får en bra söndag! ~

Kommentarer
Postat av: Spessartin

Vad härligt med innebandy! Jag skall berätta att jag ikväll har tränat för första gången sedan i slutet av april! Jag tog mod till mig och köpte ett träningskort på Friskis och Svettis i Kungsbacka tidigare idag och nu ikväll var jag iväg på ett medelgympapass! Det vfar superhärligt! Konditionen har man ju tappat men styrkan fanns faktiskt kvar. På tisdag blir det jogging med pappa, ser fram emot det redan!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback