Shopping....

Helgen inleddes igår med en promenad från jobbet till Backaplan! Där väntade jag på Andreas och för att låta tiden gå så shoppade jag lite. Vad ska man annars göra på Backaplan?! :) Det blev en gräddvit tunika på H&M, och efter en stunds letande även ett par jeans på MQ! Är väldigt nöjd med shoppandet, och den där ritkigt fina toppen på MQ kommer nog komma hem i en påse vilken dag som helst! :) Mobilen som jag är på jakt efter har tydligen utgått (?) men den kommer ändå in i vissa affärer än, får se om man hittar den annars får jag välja en annan!

Efter shoppingrundan så åkte vi till Maxi för att inhandla lite ingredienser för vå indiska måltid. Tandoori chicken stod på menyn, och vi var väldigt hungriga när det väl var dags för middag! Hmmm, de indiska riset var gott, Nanbröden var goda, den kalla youghurtsåsen var god, men den där kycklingen var ingen höjdare! Rejält starkt blev det, och ingen god stark smak utan bara starkt! Men men, vi åt iaf och sen avslutade vi kvällen med att se på
Perfume - The Storie Of a Murderer. Intressant film kan man nog säga. Thriler vet jag inte om jag skulle kalla den, mer av drama/thriller kanske. Ibörjan fick jag inget grepp om filmen, men den blev bättre och bättre och efter att ha sett klart hela så kan jag säga att den var bra, och imponerande! 




    
Idag så har vi inga planer alls för tillfället. Eller vi har massa planer, men vi har inte bestämt vilken av dem vi ska göra verklighet av! Får se vad dagen erbjuder, och det är ritkigt skönt att ha en sådan dag emellanåt! Jag får helt enkelt uppdatera er sedan om vad det belv för en sorts lördag!

Ha det bra så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback