I valet och kvalet! :)

Har ett svårt, svårt problem just nu! Vet inte hur jag ska göra.... vad ska jag välja???? ;)

Som ni kanske hajjar så handlar det inte om ifall jag ska ta det där chefsjobbet, eller om jag ska bli president eller så! Njae, mtt problem är av lite mindre art, och det handlar om min träning för dagen! ;) Sk ajag sticka ut på en löprunda, eftersom vädret är så fint!? Eller ska jag gå iväg till gymmet och köra ett boxpass?!

Boxpasset var det som var inplanerat för dagen men eftersom vädergudarna har gett oss riktigt fint höst-löpar-väder så är man ju lite sugen på det! Det alternativet såg ännu trevligare ut då jag hittade ett trevligt mail i inboxen för en stund sen. Har nämligen bestämt mig för att gå med i en löparklubb, och inte i vilken som helst utan i
IK jogg och jag fick ett mycket trevligt välkomstmail idag! :) Då blir man ju taggad att springa lite till! :)

Men boxen är också lockande, och det lutar ändå mot det idag! Behöver lite nyheter i träningen också, och det vore kul att köra ett rejält pass faktiskt! :) Kan vara bra att hoppa på det så här i början också när det är fler nya! :) Och om det inte blir innebandy efter jobbet imorgon, så kan jag ju faktiskt springa imorgon! 

Ja ja, jag låter er veta sedan när jag velat klart! :) 

Kram Elin  



Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej! Vad blev det nu för träning? Själv så har jag tränat skivstång :)
Visst e det kul att träna!
Kram

2007-09-17 @ 20:10:36
Postat av: Emma Tolf

hihi mitt liv består inte heller i att välja nobelmiddag eller restaurang på hitlon hotell, så jag har bestämt mig för skivstångspass idag. Har tränat lite olika pass men ej skivstång på friskis så jag lär ha träningsvärk imorn och på torsdag och fredag....:) och undrar hur många vikter jag kan lägga på? jaja men skit samma! Annars mår jag bra, men är lite stressad för jag är väldigt inblandad i nyrekrytering av personal på jobbet och det är många telefonsamtal att ringa och skolan hamnar i andra hand. men i helgen åker jag på tjejhelg i lund och vilar upp mig:) Kramis

2007-09-19 @ 10:01:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback