Fifilura!

Japp, då var det lördag igen! Veckorna går snabbt, och det rä ju skönt att helgen kommer fort igen, men samtidigt så undrar man lite vad man gör med tiden! :) Arbetsveckan har gått bra, men det blir lite speciellt när man har inne vikarier och så, men vi brukar fixa det galant!

Skulle ju inte skriva en novell nu, så här kommer det:


Dagens:


Mår: Bra!

Har: Spelat innebandy 1 tim och 20 min. Ätit en härlig lördagsfrukost! Städat lägenheten och nu tagit ett välbehövligt och skönt bad!

Ska: Inom kort göra mig iordning och gå till Systemet!

Vill: Ha en kul kväll!

Borde: nog inget speciellt, faktiskt! Så få "borden" som möjligt är att eftersträva!

Planer för dagen: Till torget och handla lite, fifilura, och gå på fest!

Dagens träning: Innebandy. Gick faktiskt hyfsat bra idag! Andra matchen var askass för min del, men tredje funkade riktigt fint och jag gjorde några najs mål! Fick även Niklas att kasta in sin klubba i spegeln - det är ett bra tecken när motståndarlaget blir förbannad på en! :)

Saknar: Inte så mycket just nu!

Det var de punkterna jag fick fixat med nu! 

Ha en bra dag!

KRAM ELIN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback