Dagen i kortform!

Ska nog ta och försöka uppdatera oftare, men kanske inte skriva en novell varje gång. Det är ju därför det inte blir av, för man (jag) skriver så mycket! Men Taninen har en bra sak på sin blogg, som nu även Spessartin har infört och jag är ju inte sämre än att jag hakar på trenden! :)

Dagens

Mår:
Bra! Har vart på ett riktigt bra boxpass nu, och adrenaliten sprutade! Riktigt kul, riktigt svettigt och riktigt jobbigt!

Har: Varit på utflykt med barnen idag och de var så duktiga! Vi var på Astrid Lindgren konsert i Kronhusbodarna. Konserten var bra, och dagen var mycket trevlig!

Ska: Äta mat! Färsk pasta med sås står på menyn!

Borde: Betala räkningarna!

Planer för dagen: Äta min pasta. Sen ska jag läsa Flickan som lekte med elden av Stieg Larsson.

Vill: Ta mitt körkort!

Saknar: Andreas

Längtar efter: Morgondagen! Då kommer Andreas!

Ser fram emot: Lördagens fest kan bli kul! :)

Ha det gott!

Kram Elin

Kommentarer
Postat av: Karin

Haha, ja visst är det bara att bara skriva kort.. blir lätt låååånga inlägg annars! Så när "dagens" är avklarat är det bara att fokusera på annat! Du kanske kan komma på fler punkter att lägga till?
Jag ska lägga till "Dagens måltid" kanske.. kram på re!

Postat av: Spessartin

Hihi, inte bara jag som är tjuv, vad skönt! :-) Den där dagens är faktiskt riktigt riktigt bra! Jag skall ta och göra min nu tänkte jag!

2007-09-27 @ 15:58:49
URL: http://spessartin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback