Milleniumserien

                     


Nog bland de bästa böckerna jag läst!!!

Böckerna är otroligt välskrivna, och miljö- och personbeskrivning gör att man är på plats - mitt i storyn! Själva storyn är så genomtänkt, och Stieg Larsson får verkligen ihop hela serien på sina tre böcker! Vill inte avslöja något om vad de handlar om, men uppmanar er att läsa dessa böcker! Läste ut sista delen idag och avverkade väl 250 sidor under eftermiddagen med stigande ångest - läser jag ut den nu så finns det ju ingen mer bok att läsa?! Men jag måste ju verkligen se hur det går!?

LÄS!!

Kommentarer
Postat av: Andreas

Jag väntar till filmen kommer :) Fatta hur mycket tid jag sparar på att se filmen istället för att läsa den. *smart*

2007-10-15 @ 18:36:45
Postat av: Elin

Smart? Dumt, dumt dumt... ingen film kan bli som dessa böcker!! Men nu längtar jag iaf tills Läckbergs böcker kommer på Tv-film! 2 nov kl 20 tor jag minsann att jag har bokat tv-soffan! :)

2007-10-15 @ 19:51:02
Postat av: Gustaf

jag är inne i tredjeboken nu.. 150 sidor in i den ungefär.. men har lagt den på hyllan ett tag.. för när den är slut så är DOM slut... panik...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback