Lite seg

Idag har det varit en dag där man har fått mycket gjort, vilket är otroligt skönt! På jobbet började vi med fri lek så att jag och Lina hann sitta ich diskutera igenom lite punkter som vi var tvugna att prata om! Sen tog jag hela barngruppen och körde bokstavsgenomgång på bokstaven F, medan Lina plockade ut barnen i grupper och testade läsförståelsen hos dem! Så otroligt skönt att lägga de papprena åt sidan sen!

I bokstavsgneomgången så pysslade vi också, och denna veckan gjorde vi får åt Fabian Fåraherde. De blev fina, och barnen var duktiga, men efter ett sådant pass så känner man sig ganska trött. Men nu är fåren uppsatta på väggen i en hage och det blev så tjusigt!

På eftermiddagen hade vi mitterminskonferens med min klass, och det gick bra! Hann gå igenom alla och få fram våra synpunkter på alla barn, men hann inga i Linas klass så vi fick en ny tid imorgon! Så blir till att sitta då också - yippie! Efter konferensen hann vi iaf prata igenom utvecklingssamtalen för nästa vecka, och det var guld! Så skönt att ha diskuterat igenom barnen med någon annan så att man vet att vi gemensamt står bakom det man säger! Har 8 samtal nästa vecka, och sen 8 veckan efter! Ska nog gå smidigt tror jag. Aningen lättare än i våras iaf! :) 

Efter jobbet så blev det innebandy idag! Kul som vanligt, och skönt att springa av sig lite! När jag väl kom hem sen så satt det bra med lite lasagne!

Nu är det dags för sängen för min del, är otroligt trött och känner mig lite sådär, men det ska hjälpas med lite extra skönhetssömn nu! Först blir det nog några sidor i Stieg Larsson boken dock, kan inte ritkigt släppa den! :) Är inne på tredje delen i serien nu, och manb vill bara läsa, men samtidigt spara den för sen finns det ju inga fler böcker, och kommer aldrig bli fler heller :(

Ha det gott allihopa!

Kram

Kommentarer
Postat av: Karin

Vad bra att allting verkar flyta på på jobbet! Ja, i våras var det väl ganska hektiskt med alla utvecklingssamtalen?! Skönt att slippa ha det så.. Ha det så bra!! Kramar!

2007-10-10 @ 10:12:46
Postat av: Sandra

Vi ska snart också börja med våra utvecklingssamtal. Jag håller med dig om att det är skönt att diskutera igenom barnen innan samtalen. Det ska bli skönt när man har haft utv.samtalen. Eller vad säger du?
Då får ni ha en trevlig fest på lördag! Hälsa Andreas
Kram

2007-10-10 @ 18:46:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback