Kort om dagen..

 uppdaterad


Mår: Finemang! :)

Har: Spelat innebandy 1,5 timme imorse! Riktigt kul är det, men man svär som en borstbindare! Tagit en lång dusch och ätit en rejäl frukost!

Uppdaterat:  Gått en promenad i Slottsskogen och sen varit och handlat lite middagsmat som ska tillagas om en stund! Tacos blir det ikväll! :) Köpte även den sista delen i Milleniumserien och nu blir det nog en kopp kaffe och läsning en stund!!!

Ska: Fundera lite på vad vi ska hitta på idag! Se klar filmen vi påbörjade igår kanske....?

Uppdaterat: Läsa!!! Laga mat och sen mysa!

Borde: Skicka iväg ett litet mail som aldrig kom iväg igår!

Uppdaterat: Fortfarande skicka iväg det där mailet, men det funkade sisådär så får kanske göra ett nytt försök senare!

Planer för morgondagen: Till Alingsås på middag! Mormor är på besök där *dagens andra kors i taket* och det är bäst att få vårt besäk där avklarat så fort som möjligt!

Saknar: Ett par bra skor till innebandyn! Mina tånaglar är inte så vackra just nu! Eller det kanske de är - blålila naglar är ju rätt läckert när jag tänker efter! :)

Funderar på: Om vi ska köpa bilen som vi fått erbjudande om!  Går inte att komma ifrån att man inte ramlar över ett sådant erbjudande så ofta! Tål att tänkas på... men 2 bilar?! Har dock bokat in två körlektioner nu, så jag är på G! :) Och om vi då ska bosätta oss lite utanför stan i en, förhoppningsvis, ganska snar framtid så är 2 bilar ganska aktuellt..... tål att tänkas på! :)

Nu ska jag se hur det går för Lisbeth Salander, och Mikael "Kalle" Blomqvist....

Ha en trevlig kväll!

Avslutar med lite bilder från ett höstfint Slottsskogen!

         

Kommentarer
Postat av: Sandra

Fina bilder! Där har ni aldrig tagit med oss...ser mysigt ut i Slottsskogen. Vad är det för bil som ni kanske ska köpa?? Ha en fortsatt mysig och trevlig lördagskväll! Kram kram

2007-10-06 @ 21:41:36
Postat av: Anonym

Klart, det är ju ett erbjudande som ni inte får varje dag.Har ni bara finansieringen klar ska ni köpa den. Allt under betraktning att den är okej när ni tittar på den under söndagen. Lycka till.
Svärpäronet!!!!!!

2007-10-07 @ 09:34:32
Postat av: Karin

Hej!
Å vilka fina bilder! :) Jag vill också till slottsskogen.. får plocka med mig J! Vad är det för bil??!! Ja visst är det lika bra att ha besöket/hälsandet på mormor klart.. slipper man tänka på det sen!
Kramar!

2007-10-07 @ 13:09:06
Postat av: Maria

Nå? Vad är det för bil? Jag är också nyfiken!! Hoppas det gick bra med mormodern... :) Får höras i veckan så kan du berätta!
Kram kram!

2007-10-07 @ 20:01:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback