Hus!

Min kära sambo har på sin blogg beskrivit sin längtan efter att köpa hus, vilket visas med följande utdrag:

Den dagen Elin är på så slår vi till, jag står redan i startgroparna, det är dags att lämna Källfält och company och lägga nästa pusselbit i vårt gemensamma liv, VÅRT NYA HEM!

Jag har svarat att jag är på, men då ska han först ha jobb i Göteborg för jag vill inte bosätta mig ensam i ett hus nu ju! Sparandet är igång, och det skadar ju inte att kika på vad man vill ha! Så den biten har jag tagit tag i och har nu hittat ett objekt!


   Klicka på bilden för mer bilder!!

Kommentarer
Postat av: Andreas

Get real .... sånt där ruckel ska inte jag bo i, vårt ska vara finare.

2007-10-16 @ 19:54:48
Postat av: Maria

Hehe, håll hårt i kronorna o ørena så blir det kanske ett sånt plejs!! :) Vi har också små-kikat lite på hus, sådær på kul mest då, och hittade bl a ett med piss-gul bidè i nedervåningens badrum och en bajs-brun bidè i øvervåningens badrum! Tænk så god smak folk har! :) Kramar till dig!

2007-10-16 @ 21:31:56
Postat av: Spessartin

Det är superbra att kolla runt lite, framför allt var man vill bo, sedan går ju allt annat att ändra på om man säger så. Jag prenumererade på Allt i hemmet redan när jag och Måns träffades faktiskt och den gav ju en del idéer om hur man ville ha det och så ungefär, så det kan vara ett tips att kika i lite sådana tidningar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback