Bostadsrättsförening

Nu har vi haft möte igen med ett gäng grannar och vi bildade både en lokal hyresgästförening, och en bostadsrättsförening!

Jag och Andreas var hos Helén och Tobban och åt innan, och på vägen från dem så sa vi att vi ska hålla en låg profil och inte vara med i någon styrelse eller liknande för vi orkar inte riktigt det! Sagt och gjort - när styrelsen skulle väljas till den lokala hyresgästföreningen så slapp vi undan, men sedan skulle det ju bildas en bostadsrättsförening också, och då behövdes ytterligare folk till den styrelsen. Vår granne visste att jag är lärare, och tydligen är vi väldigt bra på att vara sekreterare så på något vis hamnade jag från att hålla en låg profil  -  till att bli bostadsrättsföreningens sekreterare!

Så nu har jag lekt Ulla-Bella och renskrivit anteckningarna från mötet idag! Inte så lätt eftersom jag inte antecknade något på mötet förrän efteråt när bara vi i styrelsen satt kvar och pratade igenom lite. Men nu har jag iaf fått ner ett litet informationsblad som jag ska maila resten av styrelsen för att få lite kommentarer på det! Sedan ska det lämnas ut till alla medlemmar! :)

Ja, så kan det gå när inte haspen är på!




      





ylvaskriver-at-vanster.jpg

Kommentarer
Postat av: Sanna

Godkväll :)

Postat av: Pappa

Sekreterare, jo jag tackar! Du är din moders dotter, alltid en låg profil....

2007-10-29 @ 16:06:58
Postat av: Karin

åtta åtta åtta åtta åtta!! Knegoff! =) Grattis sekreteraren!

2007-10-29 @ 19:03:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback