Ängel

Igår köpte jag denna söta ängelbrosch på Gulfdynd, och det är en Rosa Bandet brosch så 10 kr går till insamlingen! Visst är den söt!? Min är dock rosa, men hittade ingen bild på en sådan!



Gullig BROSCH med ÄNGEL o Rosa Bandet



Igår var det också dags för 5 års kalas hos min kompis Lovisa! Mycket viktig dag!! Kalaset var trevlig och vi åt Lovisas favoriträtt - Torskrygg med thaikryddor! :) "Det ser ut som om alla tycker om min favvomat" var hennes kommentar när vi hade börjat äta! och det var ritkigt smaskens så hon har smak för mer än makaroner och köttbullar som brukar stå på menyn när jag är där! ;)

Fredagkväll idag och riktigt skönt! Har vart mycket den här veckan och jag har inte varit hemma en enda kväll egentligen, men än kortare stunder! Har gjort roliga saker men det är ändå jobbigt att komma hem sent och så! Har käntmig lite förkyld också så har avstått träningen *kors i taket* men nu börjar det ordna upp sig och imorrn hoppas jag på en löprunda! Har faktiskt valt att hoppa innebandyn imorgon dock, för jag knner att jag behöver sova och eftersom fökylningen hängde över mig så ville jag inte bestämma mig för att gå upp tidigt imorgon springa på maxpuls i 1,5 timme! :) Inte bästa läkemedlet har jag hört!

Ska ha fest imorrn kväll här, och det ska bli riktigt kul. Skulle tro att vi blir 20 - 25 pers och det ska bli ritkigt lajbans! :)

Nu ska jag läsa en stund tänkte jag!!

H det gott!

Kram kram


Kommentarer
Postat av: Spessartin

Hej! Fullt upp den här veckan förstår jag. Jag har varit iväg på Äspölaboratoriet hela veckan, kom hem i torsdags kväll. Veckan som kommer kommer jag nog vara där hela veckan, lite trist, för det är skötn att vara hemma, men det är ju samtidigt ett oerhört coolt projekt så det är ändå väldigt roligt att få vara med. Så det blir kalas ikväll, roligt. Själv känner jag mig helt slut, vet inte vad jag skall göra. Skall nog gå ut i trädgården och städa lite inför vintern, slänga lite döda blommor och sånt. Så blir det en sväng till återvinningen med lite metallskrot som vi hittat. Sen kommer bror och fortsätter med elarbetena här, det blir nog bra. Är så pysselsugen men har svårt att komma igång. Nu har jag hittat en grej som jag tror jag vill göra, ett minialbum, så jag har skickat bror att köpa 30*30 papper till mig i Kungsbacka innan han kommer hit! =)

Postat av: Sandra

Hej! Hur hade ni det på festen? VI hade det trevligt hos mamma och pappa. Ha det så bra! Vi hörs. Kram SJ

2007-10-14 @ 11:46:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback