Sekreterare

Börjar med att Gratulera Anna och David till en liten son, och så vill jag hälsa Billy välkommen till världen!!




Japps, nu agerar man sekreterare för föreningen. Mitt nummer står på utskicket vi gjorde idag så att folk kan ringa och bekräfta sitt intresse om att vara med i föreningen så nu har tre personer ringt! Vi har äben en mailadress så att folk kan maila dit, så jag hoppas att de flesta gör det! :)

Nu är man hemkommen efter innebandyn. Spelade efter jobbet idag och det var riktigt skoj! Helt slut i benen nu bara. Körde en del ben på boxen igår och det känns nu! Men kul var det!! Funderar på box imorgon också, men jag får se vad jag orkar med! :) Lisas pass på onsdagar är ju alltid roliga, så man vill ju gärna. Men det är svårt att gå dit och köra lugnt, man måste ju fajtas ordentligt! Får se, kanske vilar imorgon och kör något efter körlektionen på torsdag istället!

Nu är vi inbjudna till Julbord på jobbet. Alla Vittra skolor i Västsverige ska tydligen få inbjudan! Lokal och tid vet vi inte än, men 11 december ska det bli av iaf! Jag som sa till Andy nyss att jag aldrig vart ute på julbord sådär förut, så han har bokat in oss på julbord på ett Penstionat på Brännö! :) Myspysigt! Nu får jag två julbord! :)

Julen närmar sig faktiskt - jag lovar - det är sant! På torsdag är det 5 veckor kvar till Lucia! Så nu blir det julsångsstart på jobbet! Mysig period som drar igång för nu blir det mycket pyssel och bak på jobbet! Jag och Lina satt och planerade in pysseldagar och bakdagar idag, och man kan göra hur mkt som helst. Den vanliga verksamheten får ju fortsätta lite också, så man får ju välja lite saker man ska göra! Har fått bekräftelse av chefen också att jag kan kompa ut min tid under jullovet så nu går jag på ledighet fredagen 21 decmeber och är ledig till 8 januari - gott som bara den!! Och detta tar jag bara i komp.timmar så har fortfarande mina semesterdagar kvar! :)

På tal om semesterdagar..... 14/12 har jag fått order från Andreas att ta ut en av mina semesterdagar - för då ska vi iväg på något! Och jag måste ha PASS med mig och han har lovat att det är någonstans utomlands vi ska! :) Spännande, spännande! Han är underbar, han! :)

Nu ska jag plocka iordning lite här hemma och sen är det sängdax!

Ha det gott!


KRAM

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tror ni ska till Hilleröd,din mamma har spanat in den stan via bil ett antal ggr.

2007-11-07 @ 10:18:33
Postat av: Sandra

Spännande...undra vart ni ska?? Nu blev jag nyfiken :)
Ha det bra! Kram

2007-11-07 @ 20:32:24
Postat av: Spessartin

Vad skönt med lång ledighet över julhelgen! Själv skall jag ta fem semesterdagar och blir ledig från och med 21 december och börjar jobba först den 2 januari! Inte alls dumt! =)
Låter kul med pysseldagar för barnen, vad skall ni göra för pyssel?=

2007-11-08 @ 10:15:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback