På väg mot julbord

Vaknade sent idag, för att vara lördag! :) Brukar ju vara innebandy kl 8 på lördagar men idag valde jag att stå över! Hade lite mingelpartaj på jobbet igår och det blev varken så sent, eller så mycket dricka men kändes inte som att det var läge att gå upp kl 7 för att spela! Jobbade ganska långt pass på fredagen också, så den sömnen jag fick idag var välbehövlig!

Åt lite frukost och fixade lite här hemma! Andreas hade städat och ordnat jättefint här igårkväll, och nu är soffan på plats! Blev kanon! =) Pyssla ihop ett födelsedagskort också, och sen blev det en joggingrunda! Blev riktigt bra faktiskt. Sprang ner genom Önnered och sen via Fiskebäck hem. En runda på ca 7 km som jag karade på 37,17 och snittiden blev 5.20/km! Kändes riktigt bra!

Nu blev det lite lunch men vill inte äta för mycket för ikväll ska vi iväg på julbord! Håller på att packa ihop oss lite för snart ska vi bege oss mot Saltholmen, för att ta båten ut till Brännö! Där blir det julbord på
Brännö Värdshus och sedan övermattning på Pensionat Baggen. Ska bli underbart! Så.... hoppas Du som läser nu får en härlig lördagseftermiddag, och kväll, för det ska jag ha!




    Baggen

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag har oxå haft en jättebra kväll! Har pysslat i ca 9 timmar - scrappat ihop mina julkort, och jag blev nöjd med allihopa - men jag gillar ett kort speciellt mycket :) Det är kul att pyssla =)
Sov gott ZZzzzz
Kram

2007-11-25 @ 00:53:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback