Nu kommer det...

... förstår att spänningen är oliiiiiidlig nu för jag har inte skrivt en rad om maskeraden som jag var på i lördags! Emma & Co. hade ordnat en mycket rolig fest i Lerum, och själva festen var en maskerad! Tiger var mitt val av kostym och tack vare mamma så fick jag öven ihop en tigerdräkt! Nu kommer bilderna..... :) Hade bara med mig mobilen så blev inte bästa korten där inne, men jag väntar med spänning på andra kort som folk tog... kanske kommer några till här då! :)


          

     


Ska ut och springa en kortis nu så avslutar med den rörliga namnskylten =)



image240image241image242image243

Kommentarer
Postat av: Karin

Vad fina allihopa var! :) Kraaaam!!

2007-11-20 @ 22:24:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback