Lutar ju åt ja!

Ja, nu gör det ju det! Och snart måste man bestämma sig för idag är det 9 886 anmälda och max är 17500 personer. Det är 30 års jubileum i Stockhom nästa år, så det är nog ganska hårt tryck på det! :) Har iaf fått flest röster på JA, och det får man ju också lyssna till ;) Körde ett boxpass idag med Christian och det är en hel del kondition och styrka i det, och kanonkul var det! Kommer försöka hålla ett boxpass/vecka iaf för det är så himla kul, men ju närmare startskottet, desto mer springer man ju! Andreas nämnde ett alternativ idag också, och det är ju Tromsö Marathon 21 juni. Springa i midnattssol låter himla lockande, men jag får se! Ett + med det är ju att man kan hälsa på Maria och Richard då också, och det är Aldrig fel!!!

Övningskörde lite idag också, med pappa! Gick bra och det börjar t.om. bli ganska kul att köra bil! På torsdag är det dags för lektion igen, och det känns bra att jag har hunnit öva en hel del på det vi gjorde förra veckan! Lite närmare körkortet nu! :)

Nu ska jag packa ihop träningskläderna för morgondagens innebandypass, och sen är det dags att sova!!

Ha det bra,


 Kram Elin

Kommentarer
Postat av: Karin

När du ändå är så knäpp att du vill springa ett marathon så varför inte springa båda?! =) Hihi! Puss o kram!

2007-11-06 @ 10:15:09
Postat av: Maria

Du vet ju vad jag röstar på... :) Kommer du till Tromsö ska jag göra allt jag kan för att vara där samtidigt! :) Men det är ju förstås en aningens bit längre att åka än Sthlm...
Hörs! Kramar!!

2007-11-06 @ 15:59:37
Postat av: Anonym

Lägg ner 08:a varvet och sikta på Tromsö istället :)

2007-11-06 @ 16:49:12
Postat av: Pappa

Jubileumslopp kommer inte så ofta och är säkert väldigt speciellt! Tromsö ligger kvar!

2007-11-07 @ 09:01:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback