Hem från jobbet!!

Idag blev det en springrunda hem från jobbet! Det var ett tag sen sist, och känns kul att komma ut lite längre igen! Skippade kvällens box för detta och det var ändå skönt. Jag måste få in lite mer löppass som blir annat än bara jogga runt lite lätt! :)

Rundan blev 14,7 km och det kändes fint hela vägen. I slutet var dock knäna inte så glada, och det visar på att mina skor behöver bytas ut! Något som jag blundat lite för, men ändå varit medveten om ett tag nu! Får försöka ta mig till Löp- och skokliniken så snart som möjligt och se vad man kan "få" för modell denna gång!

Passet tog ca 1.29 idag och det är okej! Ville ju mest se att jag orkade en längre sträcka än de på 8-9 km som jag kört nu! Och det gjorde jag! Snittiden på 6,03 är kanske inget att skryta med, men de tiderna kommer snart! :)

Skönt var det iaf att komma hem, ta ett varmt bad och sen äta potatismos och köttbullar - då mår man bra! :) Har fixat lite i lägenheten nu ikväll, och även skickat in hel laddning med kort för framkallning. Ska bli kul att få dem! Daton arbetar ännu med att skicka in dem så jag tänkte låta den stå på en stund nu medan jag gör mig klar för sängen!!

Ha det gott allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback