Deal, or no deal!

Blocket är ju trevligt! Barbordet såldes för 900 kr idag! En kille ringde, och ska hämta det i helgen! Han skulle iof ringa ikväll igen och det har han inte gjort, men mitt batteri var söut under eftermiddagen/kvällen så fick mailat honom när jag kom hem! Hoppas han ringer imorgon, annars har vi en annan på tur! Men vi blir av med det iaf! :)

och så blev det en ny soffa inköpt på Blocket också! En Göteborg, som vi har kikat på riktigt länge nu! :) 1000 kr fick vi den för, och Andreas har kikat på den och den var fin! :) Ny klädsel kan man sy upp för 2500 - 3000 kr, beroende på tyg och då får vi en helt ny soffa för 3500 kr, istället för 9000-10 000 kr som den kostar ny! :)

Så ett barbord mot en ny soffa! Gött!


                            

Kommentarer
Postat av: Lilla jag

Älskar att fynda!

Postat av: Karin

Nice soffa!! :)

2007-11-16 @ 21:54:44
Postat av: Sandra

Snygg soffa =)
Vi har hållt på hela dagen att packa...slänga...packa. Vi har fått gjort mycket idag och nu känner jag att vi är unnade att bara mysa och slappa resten av lördags kvällen. Vad hittar ni på?
Ha det så bra!
Kram Sandra

2007-11-17 @ 17:36:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback