Bazar

Ikväll ska jag ut och äta med Sara Kay & Co. Sara har fyllt år och det ska firas idag! :) Vi ska äta på en turkisk restaurang som heter Bazar. SKa bli mycket  trevligt och kul att testa en, för mig, ny restaurang! Sedan får vi se vad det finns för intresse av att fortsätta kvällen ut på stan, det tar vi nog lite som det kommer!


Bazar.


Lördagsmorgonen idag startade, som så många andra lördagar, med innebandy! Var kul att spela, och tempot var högt! Märks att vi var fler personer än vanligt, för nr alla kan byta och vila en liten stund så orkar man hålla uppe tempot lite mer! Skönt nu efteråt också när man har duschat och ätit och kan ta en lugn lördag! :)





Vädret är strålande ute och jag har messat Anna för att se om vi ska ta en promenix, men jag hoppas att hon inte kan utan att hon är inne på BB och föder istället! ;) Får se om den lille bebisen titrtar ut snart. Träffade henne och David i tisdags på stan och det var en ritkig kalaskula hon har fått nu! Det roliga är att det syns inget bakifrån men när hon vänder sig om så sticker den ut en bra bit! :) Strålande vacker dock! :) 

I tisdags ja... har ju inte skrivit en rad om det, iaf inte vad jag minns!? Men iaf - då tog jag min första körlektion på Järntorgets trafikskola.  Kör med Fredrik och jag kör en Ford Flexi Fuel. Lektionen gick bra, och han tyckte jag hade feeling för körningen och att detta nog skulle kunna gå ganska bra! Jag fick känna på bilen ett tag och vi körde runt lite och sen övade vi lite start i backe. Kändes bra att köra, och det var faktiskt riktigt roligt! Har en inbokad lektion på torsdag igen, och igår var jag ute och körde med mamma. Blev en hel del start i backe, och det gick bra! Nu är jag på G!!
 




Nu ska jag nog se vad klädpåsarna som Karin hade med sig igår har att erbjuda! :) Bra att ha en syrra som man kan byta kläder med! Jag rensade ur garderoben liten snabbt så att hon också fick en påse! 

Hoppas DU får en bra lördag!! 


Kram




 

Kommentarer
Postat av: karin

Ha det så kul ikväll! Hoppas du hittar någonting i påsarna som du kan ha =) Jag hittade en del i din! *hihi* Kramar!

2007-11-03 @ 15:39:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback