6 km

Blev det igår! Var ruggigt skönt att komma ut, och jag hade bestämt mig för att tänka på att hålla uppe farten lite mer än vanligt! Var ganska seg i huvudet, och då är det lätt att man mest lunkar runt! Hade övningskört 2 timmar med pappa efter jobbet, och man blir ganska trött i huvudet av alla spårvagnar, bussar, cyklister o dyl. som är överallt i stan! :) Men det gick iaf bra att köra, och det är skönt att känna att det går framåt (inte bara bilen då, utan även min utveckling inom körningen)!
 

Iaf. kom hem vid 16.30 igår, och satt hemma en stund innan jag kom iväg ut! hade blivit mörkt då, men det fåt går ändå! Är ju så att säga den årstiden nu! Sprang upp Grimmeredsvägen och sedan Kaverösvögen till Ruddalen, och sedan igenom längsfotbollsplanen så att jag kom ut på andra sidan vid Musikvägen! Sedan ner mot Torget och under tunneln mot Tynnered och sedan ner mot Kastanjeallén och så hem! Belv nästan exakt 6 km, som jag avverkade på 32.35 min, och det ger en snittid på 5.26/km. Vilket kändes riktigt bra för min del! Tänkte på farten en del, men det var inte ett jobbigt tempo att springa i! Skönt att känna att farten finns i benen, någonstans!

Idag är det dock vilodag.... eller nästan! Har promenerat ner till Lovisa, och hämtat henne på dagis idag! Var där en stund nu på eftermiddagen/kvällen och sen promenixade jag hemåt igen! Skönt att få lite frisk luft sådär. Funderar på att springa en runda imorgon när jag kommer hem! Får se om orken finns då!

Lörag blir det förhoppningsvs innebandy! Har varit ovisst för min del, för ska jobba på lördag mellan 11.-30 och 15! Har Öppet Hus på jobbet och efter det är det dags för Maskerad, så blir en del punkter på programmet då! Men det lutar åt innebandy iaf - för det är så jäkla kul! :)

Ha d gott!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback