Vuxenpoäng, rocka rockring och sms som hamnar fel!

Japps, igår så var det dags att plocka vuxenpoäng! Vi hade bestämt möte på banken! Diskuterade bolån, och sparande och så och det var intressant. Nu vet vi hur läget ser ut och det är dags att börja spara, ju mer desto bättre. Det visste vi ju redan innan iof, men bra att ha det lite uträknat. Vi skulle klara att köpa ett hus redan idag med våra löner (och en fast anställning dårå) men då blir det inte massa plus i plånboken sen. Men om vi har en del sparade pengar så kan vi fixa det lite enklare och inte bara bo! Jag ska även till banken nästa måndag för att prata pensionsspar, så nu håvar jag in vuxenpoäng!

För att väga upp alla dessa vuxenpoäng så har jag lärt mig rocka rockring! :) Har aldrig kunnat det sådär bra direkt, för att inte säga helt uselt! Men nu på jobbet har jag testat och i den rockringen med mycket vatten så gick det finemang! Så där stod jag och rockade! Barnen tyckte jag var duktig också! :)

I onsdags blev det en löprunda med pappa, och vi sprang i Änggårdsbergen! Det var trevligt, och kul att springa med pappa igen! Idag ska jag upp dit igen, men denna gången är det Anna som ska ut och rastas ;) Hehe, hon ska få en ordentlig puss också, för det har jag tydligen lovat henne! Man får passa sig för vart man skickar sina sms! Hehe!

Nä, om man skulle göra sig klar för löprundan! Har precis fixat mig ett glas med energidryck och det kanske kan hjälpa lite! :)

Kram på er!





Kommentarer
Postat av: Syster yster..

Oj, vilka vuxenpoäng!! :) Jag har inte många såna, men du är ju mycket äldre än mig.. *asg*

Postat av: Anonym

... inte så mycket äldre... :P

2007-05-04 @ 20:52:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback