Trötter!

Idag har jag varit lite stel och trött i benen, och inte blev det kanske bättre av att jag har traskat runt hela Göteborg idag! Kanske inte riktigt hela, men det känns så!

Efter jobbet åkte jag till Ink'n'Art och kopierade upp det sista av Andys uppsats, och fick den inbunden och sen var jag uppe på Handels och lämnade in den! Vad gör man inte liksom! :) Skrivkompisen kunde ju inte för han hade säkert miljoner viktiga saker att fixa med, såsom att sova eller så ;) ´

Sen därefter var det dags att ta tag i presentinköp, för en viss sambo till mig fyller år på måndag! Hade en aning om vad jag skulle inhandla men det var ju bara vart man skulle gå för att få tag på detta! Traskat runt en hel del kan man säga, oc inte blev det bättre av att han ringer och frågar om vart man är. Tur att man kan luras lite iaf! =) Till slut fick jag tag på min present, och då fick jag rusa till bussen för kvällstid går de inte lika ofta och man vill ju inte bli stående och vänta massa tid för då ville jag bara hem!

Väl hemma blev det iaf ett skönt och varmt bad, och det mjukade upp mig lite. Och därpå blev det även lite gott att äta så efter det mår jag faktiskt riktigt bra! :) Så nu är det lite Popcorn på G, och ett vänneravsnitt - ETT bara och sen ska jag sova :)

Slutligen tänkte jag bege min in i den diskussion om kamphundar/mördarhundar som förs på lite olika ställen. Borde inte dessa raser förbjudas när man ser sådana
här hemska bilder ;)



Kram Elin

Kommentarer
Postat av: Anonym

Paket till mig ? :) Nice .. jag vet vad det är!
Puss

2007-05-22 @ 18:31:25
Postat av: Karin

Ja visst är de farliga?! Såna där pitbulls och alla andra kamphundar! ;) Hihi.. så himla söt!

2007-05-22 @ 19:23:46
Postat av: Anonym

Hehe, det vet du inte alls det! :)

2007-05-22 @ 20:59:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback