Torsdagkväll!

I ett syrerikt väder sprang vi ut vid Stora Delsjön. Behaglig runda som även bjöd på väldigt många skratt! Vi har nog ganska livlig fantasi för jag kan inte komma på så många andra som kan komma på tanke att fantisera om att en ledande kanyan i Göteborgsvarvet ska slita av sig kläderna och springa naken hela loppet genom Göteborg! Vi kunde det och det var en väldigt rolig tanke. Afrikaner är ju kända för att vara "välhängda" (kanske en fördom?) men det hade sett roligt ut om allt hängde fritt och slog omkring både på löparen, och medtävlarna! Ja ja, det finsn faktiskt en bakgrund till denna lustiga tanke, men det kan vi ta i ett annat inlägg! :)

Efter ett tag på vår runda så började det regna lite mer intensivt, men vad inte så himla kallt ändå så det funkade fint! Fick snabbt av alla blöta kläder vid bilen iaf och bytt om till torra, man vill ju inte dra på sig någon förkylning nu! Så nu efter ett varmt bad och mat som står och kokar på spisen så känns det väldigt skönt!! Kommer nog kolla en stund på Eurovision semifinalen nu ikväll, och sen lägga mig ganska tidigt!

Lördagen närmar sig med stormsteg, och det känns spännande! Har försökt att inte bry mig om tiden men känner att jag nog kommer göra det ändå! Och jag tror jag är i bättre form än andra år!

Ska bli väldigt spännande på lördag, ser fram emot det!! Imorgon ska jag hämta nummerlappen efter jobbet, och då startar den verkliga uppladdningen! Då kommer det där lilla extra pirret när man går på mässan! :)

Ska även bli spännande att se hur Göteborg kommer se ut på lördag! 40 000 löpare, 5 - 6000 sjömän som ska ha NATO övning och ca 2-3000 demonstranter mot NATO övningen... Spännande att se hur detta kommer påverka stan! Bra planering!

Keep on joggin'

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj jädrar! Jag får nog nästan åka till göteborg på lördag! Händer ju massa, och då kanske jag kan vila medan jag ser dig springa! Hihi.. Kraam!

2007-05-10 @ 21:40:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback