Till Diesel

Det är så hemskt orättvist detta, att du som bara är en "liten" plutt ska bli så dålig! Du är nog en av de hundear som har fått mest kärlek på så kort tid, och du kommer bli oerhört saknad! Sörjer med Karin och Jens, för jag vet att du är deras allt, och det gör så ont i mig att din matte och husse är så ledsna nu! Jag tror dock att du kommer fortsätta springa omkring i skogarna vid Sundet, för det är där du hör hemma! Diesel - ta hand om din husse och matte nu den tiden som är, och skapa ett fint avslut!  



image127


En
dikt av Paul C. Dahm  - till min kära syster!

Kommentarer
Postat av: Karin

Tack allra käraste syster för det fina du skrivit om Diesel! Det är fruktansvärt och saknaden kommer bli oändligt stor, men det hjälper lite när man har en så underbar familj och bra vänner! Kramar!

2007-05-24 @ 21:12:52
Postat av: Linda

Åh vad sorgligt! Hoppas de får en fin sista tid tillsammans! Hälsa din syster och ge henne en kram!

2007-05-25 @ 08:23:38
Postat av: Maria

Hejsan du!
Det var riktigt, riktigt ledsamt att höra om Diesel. Så tråkigt.
Ska inte sitta här så länge till nu, men ska se till att du får ett lite längre mail under helgens gång! :)
Och du, stå på dig vad gäller kontraktet! Du ska minsann ha 100% efter allt som hänt det här året.
Stora kramar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback