Sköna maj välkommen...

Ja, nu är det maj! Vet inte vad som hände med april, men fort gick det!

Igr var det Lilla Edet där vi startade dagen inne i "centrum" för att lyssna på när Jeanettes kör sjöng! Var blandad repertoar men de inledde med Alla fåglar kommit ren, och avslutade med Sköna maj välkommen så det blev lite vår iaf!

Sen blev det fika på deras fina uteplats, det måste vara en av Västsveriges bäst placerade uteplatser! :) Sen satt vi där i solen och tog det lugnt ett tag! Killarna gick och kollade över ägorna, och sen började de med maten. De hade vä gjort sin del lagom tills matchen mellan Helsingborg och Elfsbrg bärjade och då smet de upp på övervåningen för att kolla in den!

Vi fortsatte med maten, och det blev himla gott! En pastasallad med ruccola, och stekt Hallouimiost över, och så fläkfilé till det! Smaskens! Efter maten så kollade även vi in andra halvlek av matchen som slutade med att Elfsborg vann med 1-0! Första gången på 40 år som de vann nere på Olympia, så det så! :)

Efter matchen fick vi bege oss hem, eftersom Andreas skulle ta tåget ner till Helsingborg! Så vi parkerade bilen inne i stan så att pappa kan ta den idag efter jobbet och sen gick vi till tåget. Sa hejdå vid stationen, och det var inte så roligt! Jag tog 50-bussen hem och det blir så tomt hemma så jag tog en kvällsjogg!

Stack ut vid 20.30 och sprang ner i Önnered och längs havet till Fiskebäck! Solnedgång och en skön kväll så det var väldigt avslappnande! Väl hemkommen igen blev det dusch och sen kvällsmat!

Kom ändå i säng hyfsat i tid igår och vaknade klockan 5 idag av att de slängde in GP! DONK! Härligt när de gör så! Man vaknar med ett ryck, men fattade ganska snabbt vad det var för något iaf, så somnade om hyfsat lätt igen!

Idag efter jobbet ska jag träffa pappa, så ska vi ta en tur i Änggårdsbergen Jag har pratat så varmt om detta nu så nu vill han gärna hänga med dit!

Ha en bra dag!

KRAM


Kommentarer
Postat av: Syster yster..

Ja våren har kommit med stora steg nu! :) Härligt! Vad jag har vårpysslat med får du läsa om på min blogg.. Ni får komma och sitta på vår uteplats också nån dag! :) Kramar!!

Postat av: Sandra

Tack för att du har skrivit lite till mig :)alltid kul!
Nu ska vi köra iväg och kolla hur det går med vårt radhus, dem har ju börjat att bygga på det :) och sen ska jag iväg på träning :) Ni får ha det så bra och hoppas att vi ses snart.
Kram Sandra

2007-05-03 @ 16:20:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback