Lång dag idag!

Blir en lång dag idag! Började vid 8 som vanligt och då kollade vi på en film om Afrikas djurliv! Babianer, fåglar och andra djur i Afrika - Den var väl ungefär från 1950 eller så, men film uppskattas alltid på något konstigt sätt! :) Efter det så fick våra barn ha utelek medan jag och A hade inskolning med 4 nya barn! En söt liten grupp, och jag tror det blir goa ungar till hösten också! :)

Efter det så var det dags för lunch, och sen dess har jag haft planering! Har iof passat på att äta mellanmål med mina barn här, och småpratat en del med de andra fröknarna också! men fått gjort en hel del också! Förberett morgondagen har jag gjort. Det blir först sångsamling och öva på skolavslutningssånger, och sen fortsätter vi med Afrika. Ska kolla på bilder och färglägga kartan! :)

Nu sitter jag av tiden här en stund, för om 2 timmar är det föräldramöte med de nya föräldrarna. Är bara en timme, så blir bara en kort information om hur vi jobbar här! Barnen har städat här hela eftermiddagen så det är väldigt rent och fint här nu! Undra om man kan låna hem dem en dag, och ge dem en hink vatten och en trasa?!

Har fått ta del av den föräldraenkäten som gjordes här i april - och Förskoleklassen har fått bäst betyg genomgående i undersökningen! Klapp på axeln till oss, och klingeling i kassan? Bra underlag iaf när jag ska träffa min chef imorgon och diskutera min tjänst! Hehe!

Nä, dax att fixa lite saker här!

Kram på er !

Kommentarer
Postat av: Karin

Hoppas det gick bra idag på mötet!! Kram Karin!

2007-05-24 @ 15:09:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback