Kort vecka!

Blir en kort jobbvecka denna veckan, och det är skönt! Får nog ledigt på fredag också, fast vi eg. har öppet men A tyckte jag kunde stanna hemma så det tackar man för! :)

Igår sprang jag en runda ner mot Åkered - Fiskebäck - Hinsholmen och Påvelund. Lite seg i benen och lite halvtrött men funkade bra ändå! Värmde upp 2,5 km och sen försökte jag springa på under 40 min (7,6 km) för att sedan varva ner ett tag så blev 11,6 km igår dårå! Kändes skönt efteråt!

Det som inte är skönt är att jag har en lite konstig känsla i benet. Inte ont, men det känns lite! Sitter på insidan av vänster smalben, en bit under vaden liksom. Tror nog det ska gå över. Har en teori om att kullerstenarna man sprang på under Göteborgsvarvet har gjort sitt till detta! Smörjer in det nu med Voltaren gel och tar det lite lugnt. Ska springa med Anna idag vid Sisjön men tror det ska funka. Behagligt underlag där och lågt tempo! Får testa!

Dax att byta om för snart ska jag iväg!

Ha d gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback