En skön runda...

... med Anna blev det nu ikväll! var ganska trött när jag kom från jobbet idag men tänkte ändå sticka ut en liten runda, men va lite dåligt motiverad. Så tänkte kolla med Anna och hon var online, eller egentligen David, och hon ville med ut och vips var det lättare att ta sig ut en sväng! :)

Vi sprang ner genom Påvelund och Hinsholmen över till Fiskebäck och sen genom Önnered hemåt. Blev ca 11 km, och var riktigt härligt att komma ut! På torsdag tänkte vi ta Delsjöarna, och det är också en himla mysig runda! :)

Lite besviken på jobbet idag, men får se hur det artar sig! Positiv nyhet: Jag får tillsvidare anställning och kan skriva kontrakt på det. Negativ nyhet: Den är på 80%. Det suger ju en del att det inte blir heltid, men jag kan få 90% och jobba 10% mer på schemat, men kontraktet kommer stå på 80%. Är ju bra med mer pengar, men jag vill ha upp kontraktet. Det påverkar ju inte bara plånboken nu utan även andra händelser i livet. Samtidigt så vill jag inte sluta, för jag trivs så bra och jag VILL jobba där nästa år också! Men ska ta ett snack med chefen och iaf berätta för henne att jag är besviken, för jag har ändå ställt upp hela detta året med så mycket så man tycker ju att man borde få lite tillbaka för det!

Snart dags att sova, imorgon är det föräldramöte för nästa års elever! Kommer ju antagligen ha dem ändå!!

Ha det gott!

Kram Elin

Kommentarer
Postat av: Linda

Grattis till tillsvidareanställningen! Hoppas du kan övertala chefen att ge dig 100%.
Till helegn flyttar vi på riktigt. Ni får komma bort och titta nästa gång du är nere!

2007-05-23 @ 07:27:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback