"Det går över snart"

Är en fras man inte ska använda sådär väldans ofta till någon som slått sig! Lätt hänt att man säger till barnen att "det svider bara lite, det går över snart" när de har slått sig eller så! MEN så är det faktiskt inte! Har nu gått omkring med dessa fina sår sedan Lek- och buslandet i fredags och svidandet fortsätter! Iof bättre nu, men den kommentaren som jag har i min rubrik kommer jag försöka hålla mig ifrån! :)

                  


Är nu hemkommen efter Skånehelgen! Festen i lördags var väldigt trevlig, och maten var superb! Den inbakade brieosten med färska fikon var bara såååå god! *vattnas i munnen* Trevligt folk var det också! Har inte träffat så många från den delen av släkten innan, men nu är det gjort!

Idag var jag och Andy ute och sprang! Sprang först ner genom Raus till Raus kyrka (ca 2 km) och sen sprang vi längs Rååns dalgång (Råå åns) :) mot Gantofta! Det var ca 4 km dit och sen samam väg tillbaka. Väldigt fin sträcka, nästan i klass med Pålsjö ju! Väl tillbaka vid kyrkan så sprang Andy hemåt (bra jobbat älskling) och jag fortsatte längs Råån ner till Råå! Därifrån sprang jag längs havet tillbaka till Heden och upp mot Ramlösa igen! Blev en skön runda på ca 18 km! Avverkade den på ca 1.48 och höll väl därmed ungefär det tempot som föreslogs i träninsgprogrammet! Detta var sista långpasset innan maran, det börjar dra ihop sig nu - mindre än 2 veckor kvar!

Nu ska jag sova lite så man är pigg imorgon! Då är det ingen vanlig dag, för då är det Andys födelsedag och vi ska äta Tacotårta! Så passande!!

Kram och godnatt!

Kommentarer
Postat av: Karin

AJ!! Hälsa Grattis till Andreas!

2007-05-28 @ 13:32:30
Postat av: Linda

Hej Elin!
Nu syns det att du är en riktig "fröken". Lekland och skavsår :-)
Nu har vi kommit in i nya lägenheten. Nästa gång du är nere får ni komma och hälsa på!
Kram kram

2007-05-28 @ 14:21:36
Postat av: Sandra

Tacotårta...mmmm...det ser gott ut! Det får jag prova någongång :)
Vi ska ha semester v.29-32
Nu ska jag iväg till jobbet.
Ha en bra dag!
Kram Sandra

2007-05-29 @ 08:33:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback