Då var det dags!

Idag smäller det!

Klockan 15.31 går startskottet och nu börjar det flyga ganska många fjärilar i min mage och nervositeten ökar mest hela tiden tycker jag! Förstår egentligen inte varför jag blir så nervös, men det rä bra med lite tävlingsnerver har jag hört, för man presterar bättre då! Dumt av mig att bröja snacka tider och grejer till höger och vänster för man sätter ju större press på sig då, men samtidigt ger det ju en något att kämpa för!

Banan känner jag ju till nu, och jag har inte samma respekt för sträckan längre eftersom långpassen runt den längden sen slutet av februari/början av mars så den vet jag att jag orkar! :) tror nog att man kan pressa sig en del också när man springer längs göteborgs gator! I startfållan brukar adrenalinet rusa runt i en och man vill bara iväg, och när man väl är på väg så släpper nervositeten också!

Vädret ser också ut att vara på vår sida! Detta blir mitt femte varv, och har ännu inte vart med om regn på den stora dagen! Drar ju mer folk också om det är sådant här väder så det är ju toppen!

Nu har vi ätit frukost, sett ett Friends avsnitt städat, hela lägenheten och strax ska vi iväg och handla lite! man är ganska effektiv när man är nervö har jag märkt! :) Lunch blir det snart också, lite pasta och sås får vara lagom för dagen! Sen kommer Mamma och Pappa vid 13.30-14.00 och då beger vi oss till Slottsskogsvallen!

Här är mina tider i Göteborgsvarvet:

2003 - 2.14:58

2004 - 1.59.01

2005 - 2.02.27

2006 - 1.55.55

2007 - ????????

Ha en fin lördag, för det ska jag ha! Håll gärna en tumme eller två när klockan närmar sig 15.31!

Kram ELIN

Kommentarer
Postat av: Anonym

Frösök vara nervös varje dag :) *hint* :)

2007-05-12 @ 11:33:04
Postat av: Anonym

Lycka till!! Jag sitter här hemma och har koll på dig genom sms! :) Hejarklacks-kramar!!

2007-05-12 @ 13:56:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback