Andreas...

... har precis åkt ner mot Skåne! På vädret nu ikväll så visade de kraftigt regn inatt, och efter lite överläggning så kom vi fram till att det är bättre att han kör nu ikväll än att åka klockan 4 i ösregn. Klockan 4 är man inte så pigg och är det dessutom regn så blir det inte bättre körning! Han får dessutom lite fler timmars sömn om han åker neråt nu!

Blir så tomt precis när han har åkt, och jag vet inte riktigt vad jag ska göra! Jo, jag ska gå och sova men det är man inte heller så sugen på nu då. Men han kommer snart hem igen, onsdag närmare bestämt! Och då är det långledigt i fyra dagar! Tiden går snabbt till onsdag.... hoppas jag!!! Veckorna brukar gå ganska snabbt och har man har en del att göra, men det är alltid värst precis när han har åkt!!


Älskar dig, Andreas!

Godnatt!

Kram Elin



"Var minut, var sekund utan dig gör det ont
 /.../
önskar du kunde va här hos mig, var minut"


(Emilia - Var minut. 2007)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är ju inte för evigt, dock ett tag till. Men vi löser det, allt är en kortsiktig lösning som ordnar sig. Be strong.
Älskar dig!

2007-05-14 @ 18:52:43
Postat av: Karin

Naaaww va ni e söta! :) Imorgon är det ju onsdag och då kommer Andy hem! Kramar!!

2007-05-15 @ 20:41:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback