20 dagar kvar!!

Och idag blev det sista riktiga långpasset inför maran är avklarat nu! 3 mil blev det runt västra Göteborg!

Efter en sovmorgon och lite frukost så förflöt förmiddagen utan att jag gjorde sådär väldigt mycket. Plockade undan tvätten och diskade, och det var väl ungefär det! Så efter en lätt lunch fick jag vila igen :)

Klockan 15.30 begav jag mig ner mot Fiskebäck, och sedan över Hinsholmen till Långedrag! Bort över Kungssten och sedan Karl Johans gatan och därefter längs med älven in till Järntorget. Därifrån sprang jag till Linnéplatsen och över till Botaniska. Dit var det 17 km, och kändes bra hela tiden! Sprang igenom Botaniska till Änggårdsbergen och jag sprang där inne ca 52 min för att sedan springa ut vid Eklanda och därifrån hemåt. Den sista biten var jag tung i benen men kunde ändå springa! Kändes bra och totalt blev det 2.59.16 så jag klarade mig under 3 timmar :)

http://www.jogg.se/?sida=map&id=11931


Jag kan ju ändå gå nu, och mår bra så ska nog funka att springa ytterligare 12 km om mindre än 3 veckor (!) men jag kommer behöva mycket vilja och den varan har jag faktiskt gott om! :)

Nu är det däremot dags för sömn, och det lär jag klara av utan problem!

Gonatt!



Kram Elin

Kommentarer
Postat av: Linda

Gud va duktig du är som springer så långt! Ska bli kul att höra om ditt marathon sen.
Själv går det oxå väldigt bra med joggandet. Igår var jag ute på en långrunda (lång för mig :-) på ca 7 kilometer. Föjer ett träningspass på marathon.se för nybörjare/halvmarathon.
Hoppas allt är bra med er annars!

2007-05-21 @ 09:12:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback