Söndag!

image91


Nu är jag i Alingsås, och sitter här efter en löprunda med pappa! Vi hade planerat in ett långpass på ca 20 km, men detta underbara vårväder med + 3 grader och växelvis ösregn, motvind och hagelskurar (Ibland var det dock alla tre komponenter samtidigt) gjorde att vi valde att korta ner rundan något men den stannade ändå på 14 km! Så det tycker jag vi får vara mycket nöjda över, för vi trotsade iaf vädret under många kilometrar! :)



                                   




Veckans träning kan inte mäta sig med förra veckans rekord, men jag har fått med de pass jag hade räknat med så det är ju fint. Kan nog vara bra med en lugnare vecka när man kört en mastodontvecka också! Så veckan som kommer kan nog bli lite mer träning igen! :)

Onsdag 9 km - 51 min. Sprang i Långedrag och Fiskebäck.

Torsdag - Backträning på Ruddalen. 10 km - 54 min. Såg ut så här:

Uppvärmning 15 min.

Backe 50 sek * 5 repetitioner
Lite jogg
Backe 65 sek * 5 repetitioner

Nedvarvning 15 min.

Söndag 14 km - 1.24.50

Så det slutade med 33 km denna vecka + 2 promenader à 45 min och en promenad på 1,30 h!

Ja ja, ska inte stirra sig blind på kilometrarna - jag vet det! Får ta nya tag nästa vecka!

Kram kram


Kommentarer
Postat av: Henke

Hej!
Kul att du hittat till min blogg! Dags att återgälda detta besök och säga: Lycka till med träningen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback