Solen lyser, himlen är blå...

... Vad det är skönt att  leva då. Högt i topp går allas humör, och det är det som susen gör!

Välkommen våren! :) 

Igår ringde de då äntligen från VA-verket i Malmö... och beslutet blev... dum-du-du-dum-dum (trumvirvel) ett JA! Till 99% säkert att han får jobbet nu, bara nån VD snubbe som ska skriva på papper först! Grattis älskling, det är Du värd!!! Blir en knaisg och säkert jobbig tid också, men det fixar sig!! 

Helgen tillbringar vi nere i Helsingborg! Jag åkte ner efter jobbet igår och köpte med mig räkor från Götet som vi avnjöt här nere.

Vi har precis mätt upp en runda på jogg.se  23 km här nu som ska testas senare! Vi utgår från Brunnsparken och sen Filborna - Pålsjö - Stan - Hamnen - Råå och genom Raus hem. Jag vet inte om jag glömde nån stadsdel där så ni Helsingborgare som läser detta får ta rundan med en nypa salt! ;) Jag skrev att vi ska testa den sen, Andy kommer antagligen cykla med... han sa springa med, men vi får se! :) Vet inte om det blir idag el. imorgon. Jag har lite träningsvärk idag fortfarande. Körde fartekar på Ruddalen i torsdags och sen lite löpskolning och jag tror det är det som känns i min rumpa nu! :) Men men, kan va gott att träna bort det!

Underbart väder ute iaf, så ut ska vi!! Ikväll kommer Kim och Linda hit och det blir lite grillning!

Nä, nu ska jag sätta mig i solen och få energi!

Kram ELIN



Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej! Du får GRATULERA Andreas!!! Vad kul:)GRATTIS!!
Ni får ha en trevlig kväll, med grillning och allt... Hälsa. Hoppas att vi hörs o ses snart. Ska snart iväg och träna och sen blir det kalas ikväll. Kram

2007-03-24 @ 11:51:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback