Personbästa!

Börjar med att tacka Sandra och Marcus för en trevlig helg! Alltid lika kul att ses, och ni behöver inte vänta till sommarn för att komma upp igen! :)

image97




Japp, söndag kväll och det är dags att summera veckans träning!

* Måndag var det backträning med solvikingarna - ca 10 km (1 tim 13 min)
* Onsdag - Medelhårt distanspass - 10 km (55 min)
* Torsdag - Lätt distanspass - 8 km (48 min)
* Lördag - Lätt distanspass - 7,4 km ( 40 min)
* Söndag - Långpass - 23 km (2 h 18 min) Och här kom rubriken in i bilden! Längsta sträckan jag sprunigt :) Och bra tid blev det dessutom! Ska inta tråka ut er med vart jag sprang osv. men för den som är intresserad så finns en karta över rundan här:
http://www.jogg.se/?sida=map&id=747

Så summa summarum för v. 10:

- 5 träningspass
- 58,4 km
- 349 minuters träning eller eller 5 timmar och 49 minuter!
- En mycket nöjd Elin

Anna cyklade med idag när jag sprang. Hennes vad är inte riktigt bra så hon kunde inte springa men det var väldigt trevligt att du var med ändå! :) Hon hade ett väldigt roligt besked också, och jag önskar er all lycka!!! Är väldigt glad för er skull! Blir inte så mkt intervallträning med Anna i fortsättningen, men en och annan löprunda/cykelrunda/promenad hoppas jag detblir ändå! Vad är intervallträning jämfört med vad som väntar er! :)

Nu är det dags för lite te, och ett avsnitt av Vänner innan det är dags att sova!

Kram ELIN






 


Kommentarer
Postat av: Karin

Oj vad många pass du hinner/orkar med på en vecka! Själv laddar jag för att orka gå runt i Aten i 4 dagar!! :) Kram på dig systra mi!

2007-03-12 @ 18:41:39
Postat av: Spessartin

Åh, vad roligt med personbästa! Visst är det härligt när man känner att man lyckas med något sådant! Vilken sträcka du har tillryggalagt! *imponerad* Jag har nog en tid på mig om jag skall komma upp i de sträckorna, om jag någonsin gör det vill säga! Till helgen blir det i alla fall en sväng, får se om jag får tagit min kära femma i Skatås då, jag vill ju så gärna det, känner att backar är nog bra för mig helt klart! *kram*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback