Helg!

Japp, då var det lördag förmidddag och jag ska strax ge mig ut på en kortare joggrunda! Skönt att komma ut lite i det fina vädret och om jag tar 6 km idag så kommer jag fixa veckans kilometer! :) Ska på fotboll i eftermiddag med Jeanette och Martin men sk ainte åka förrän ca 14.30 så om jag tar en kortis nu så hinner jag ändå! Elfsborg - HIF på Ryavallen, eller Ryamattan som Andreas säger att den heter, blir det idag! Efter det åker vi tillbaka hit för lite mat och kanske spela lite spel eller så - lutar mot en väldigt trevlig lördag!


image91


I torsdags träffade jag Anna och vi tog en lugn skön jogg på Ruddalen/Påvelund! Väldigt kul att springa ihop och vi får passa på så länge hon kan springa! :) Då blev det iaf en runda på 11 km!

Imorgon är det kalajs för allra käraste syster! Hon fyllde 24 år i torsdags, så blir lite födelsedagsfika för henne! Kan ju inte skriva här vad hon ska få, för hon kikar ofta in här och är en flitig läsare av denna blogg. Men imorgon kan jag berätta! :)



image98





Efter kalasandet blir det långpass med pappa! Så alla ni som tänkt gå ut imorrn - Varning för hagel, snö, regn och motvind! Det blir nämligen oftast det vädret när jag och pappa har planerat in ett långpass! Trots goda väderprognoser för morgondagen så kan man inte lita på det, för väderguden verkar inte uppskatta goda motionspass - är han avundsjuk månntro? Bara för att han inte orkar haka på våra 24 kilometer så ska han ju inte missunna oss vårt lilla roliga! För det är faktiskt roligt, trots att vissa inte tror det!



Ha en fin lördag!

Kram Elin

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för presenten!! Jag kikar runt nu på hur jag vill ha dammen, sen meddelar jag Andy och så börjar vi!! :) Du får följa med då så bjuder vi på gädda! :) Kramar

2007-04-02 @ 10:25:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback