Fest, tvätt, sol, och lite mer!

Japps, igår så var det då dags för vår lilla fest! Emma kunde tyvärr inte komma för hon mådde inte bra, så det var väldigt synd! Vi saknade dig, Emma men vi får se till att det blir en omgång snart igen som du kan hänga med på!

Lotta kom hit vid 19.30 igår, och vi två åt och kollade på Let's Dance och inväntade de andra! Sara kom vid 21-tiden och då fick hon också en bit mat och lite att dricka! :) Vi satt och snackade och drack lite drinkar och runt 22-22.30 så dök Maria också upp! Dax att värma pajen igen, som förresten blev mycket god - recpet kan ges vid förfrågan! :)

Därefter blev det mer drinkar, mer prat och mer skratt! Vid 00.30 tyckte vi att det var en ypperlig idé att bege oss in till stan så det blev bussen in till stan och i rask takt tågade vi sen mot Dancin' Dingo! Där var det kul, som vanligt! ;) Kul musik, glada människor - ett bra recpet för en lyckad kväll! När klockan närmade sig 2.30 så tyckte vi att en bra kväll kan bli bättre - vi går vidare!

Jag och Sara skulle minsann festa hela natten och vi bestämde oss för Nivå..... dumt, dumt! Där inne var det 15-20 personer på sin höjd! Vår partystämning, som innan var väldigt hög, sjönk genast ner till minusnivå, och det blev raka vägen ut därifrån och ner till Brunnsparken för att ta bussen hem istället!

Men men, trots den där kvarten på Nivå så var det en bra kväll och vi hade roligt! :)

Idag så sov jag tills det var dags för tvättid klockan 12! Ner och lägga i tvätt i maskinen och sen blev det lite Vänner avsnitt och låååång frukost! Dagen har väl hitills mest bestått i besök i tvättstugan, diskat undan gårdagens disk och fixat iordning lite här hemma! Men jag tog mig ut en sväng förut och satte mig vid en husvägg i lä och läste en stund. Det var helt underbart skönt i solen! :)

Nu är det dags att äta lite och sen tänkte jag ta mig en promenix. Ikväll blir det nog en film, skulle jag tro! Får gå förbi Filmtajm på promenaden och välja någon som passar min kväll! Imorgon blir det Alingsås, besöka min gipsade mamma och ta ut pappa på en springrunda! Blir bra det!

Ha det bra!

Kram ELIN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback