Fest ikväll!





Japps, idag är det dags för fest! Maria, Lotta, Emma och Sara kommer hit - så det blir lite reunion! Ska ju försöka få till det 2 ggr/månad, men en gång varannan månad är ju också bra! :)

Det föll iaf på min lott att ha festen hemma hos mig, vilket är bra eftersom jag inte hunnit så långt med att göra mig iordning än! :) Just nu har jag inpackning i håret, lagar en paj, och skriver blogg! :) Blir quornpaj, som ska avnjutas med en sallad till! tror det blir smaskigt med quorn, fetaost, soltorkad tomat och purjo... och så creme fraice och äggstanning! Hoppas på det bästa!

Sen blir det nog en eller annan drink, och förhoppningsvis slutar kvällen på:

image87



Ha en bra fredagkväll, det ska jag ha! :)

Kram ELIN

Kommentarer
Postat av: Mia

Åhh vad kul! Dancin dingo har till och med jag vart:) Hoppas ni får det riktigt kul! Kram Mia

2007-03-16 @ 20:02:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback