8,5 kilometer

... blev det idag på tiden 44.04 min, vilket innebär en snittid på 5.11 min/km! Vilket jag är himlans nöjd med!

Dagen började med en hagelskur, men uppehåll medan jag gick till bussen. Sen regnade, snöade och haglade det hela morgonen och förmiddan så min plan var att ta mig till gymmet på em/kvällen för ville inte ha en dag till med löpning det vädret!

Jobbdagen flöt på bra. Hade en bunt mammor på besök, men de skötte sig också fint! En del barn som var kallade till läkarbesök idag så då passade mammorna på att hälsa på lite hos oss tills det var deras ungars tur att gå till doktorn! Men eftersom de skötte sig så fint så hann vi med både Helgboken, och att gå igenom Jämna och Udda tal! :)

Under eftermiddan blev vädret bättre och bättre och när vi var ute med barnen så var det uppehåll, men det blåste en del. Men då började jag fundera på att ta en runda ute istället, är trots allt skönare än ett löpband! :) Men vädret kan ju växla snabbt har man märkt så jag bestämde mig egentligen inte förrän jag kom hem!

Så ut blev det och jag tog rundan ner till Hinsholmen och Fiskebäck! En fin runda, och jag kände att jag kunde springa på bra idag och hålla det tempot också! Skönt! :)

Imorrn ska vi på utflykt med barnen. Vi ska på bio och se Pingvinresan, eftersom vi pratar om Antarktis nu! Blir kul! Ska ha med matsäck och så också, så jag har stekt pannkakor här som jag ska ha med. Den matsäcken som iaf blir mest matig! I mina pannkakor finner man också grahamsmjöl och rivna äpplen och kanel - och det blev smaskens kan jag lova!

Har jobbat lite hemma nu med att skriva in barnens IUP på datorn men nu får det räcka och jag tänkte jag kolla något Vänner avsnitt innan det är dags att sova!

Ha det gott!

Kram ELIN



image91

Kommentarer
Postat av: Karin

Du får bjuda mig på pannkakor anytime! :)

2007-03-21 @ 20:01:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback