50 kilometer!

Blev förra veckans träningsmängd! Känns bra att komma upp i det utan att man är död! :)

Idag har det blivit nya skor. Besökte Löp- och skokliniken och var lite skrajsen för vad det skulle kunna gå på. Nya skor är inte alltid det billigaste! Och så vet man ju inte vad de säger om inläggen heller! Men inläggen såg fräscha ut och kan användas ett tag till *phu* och skorna känna finfint och gick på 1000 kr, så har väl kanske egentligen tjänat lite pengar på detta? Enkel matematik! :) Så bra persdonal där som plockar fram exakt vad man behöver, och jag fattar inte hur han kunde veta att jag helst av allt ville ha rosa skor?! :) Så här fina är de:


image95


Nu är det dags för lite mat, och sen kanske jag tar mig en promenad för att testa skorna lite!

Ha det gott!

Kram ELIN

Kommentarer
Postat av: Sandra

Åhhh...vilka snygga skor!!!ROSA=)
Kram Sandra

2007-03-26 @ 22:34:02
Postat av: Anonym

Javisst är de snygga! :)

2007-03-27 @ 22:43:52
Postat av: Mamma

Jag tycker om ditt ekonomiska resonemang, det har du nog fått från mig =) kram

2007-03-30 @ 15:16:45
Postat av: mamma igen

skorna var jättfina

2007-03-30 @ 15:17:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback