Söndag!!

Vaknade sent idag! Väldigt sent, men beror väl på att jag inte sovit så mycket de senaste dagarna! När jag väl kom upp så blev det lite brunch för min del. Tog det väldigt lugnt och sedan fixade jag och donade en del här hemma. Fic åka iväg och handla lite också, och passade på att köpa lite städprylar för nästan allt rengöringsmedel var slut hemma hos oss.

Så när jag väl var hemma igen blev det städning! Har skrubbat och fejjat hela eftermiddagen och nu luktar det gott och nystädat här! Blir iaf lite positivt när min kära sambo kommer hem, någon gång under morgondagen! Han har varit i Tromsö i helgen och sprungit en halvmara, och han kom runt på 2.18 så det var duktigt av honom!!!

Nu är han på väg söderut igen, men tågtrafiken i Norrland har inte varit hans bästa kompis ikväll! Ena tåget blev stående och enda informationen som kom var att det skulle dröja minst 2 timmar, och det gjorde det och mer därtill. Sen fick han ta buss till Boden istället, för att komma på ett tåg där vid 22... så vid 12 imorrn är han i Stockholm! Ungefär den tiden som han skulle ha varit i Gbg! Men från Stockholm till Gbg går det ju hyfsat snabbt, så får hoppas han kommer på ett tåg där direkt! Då är han kanske hemma samtidigt som jag slutar jobbet!!

Efter min städrunda här hemma så blev det en joggingrunda! Min första sen maran, och det kändes riktigt bra i benen! Tog det väldigt lugnt och sprang väl ca 7 km på 43 minuter! Men benen kändes jättebra, och det var skönt att springa igen! Kvällen har avrundats med lite mat, och 2 Vänneravsnitt och nu börjar det bli dags att gå och lägga sig!!

Godnatt allihop!

Kram

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej Elin,
Hur länge till jobbar du? Vad gör ni när barnen inte är där? Är du på fritids då?
Tänkte bara passa på att önska er en trevlig midsommar. Trist att vi inte kunde komma upp! Var ju väldigt trevlig förra året!
Kram kram

2007-06-18 @ 10:09:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback