Soliga söndag!

Idag kommer nog äntligen det utlovade vackra vädret! Det är blå himmel, och soligt ute! Värmen vet jag inget om, eftersom jag inte kommit ut än men snart så får vi känna på det också! Det fina startade väl egentligen igår eftermiddag, och det blev ritkigt fint!

Åkte ut till Jeanette och Martin och där blev det en promenad för oss tjejer, medan killarna spånade på en företagsidé! Därefter blev det tacos och fotboll! Och som alla redan vet så blev det ju en knepig avslutning på den matchen!

Idag ska vi ge oss iväg till Amundön eller något annat trevligt ställe. Är ju inte så bortskämd med sol, så ska ta lite av den varan idag! :) Andreas åker ner till Helsingborg ikväll, och jag funderar på en löprunda då! Vart lite krass nu, men mest varit trötthet tror jag! Allergin jag fick i torsdags var inte så heller, för då nös jag i 2 dagar och det gör ju att man inte är på topp!

Om en vecka från idag så har jag sprungt min första mara, och nu börjar man tänka mycket på den! En hel del frågor som hopar sig.... Hur ska det gå? Har man tränat tillräckligt? Hur blir vädret den dagen? Vad ska man ha på sig? Tänkt om det blir de där 27 graderna nästa lördag, hur funkar man då? Hur ska jag bäst ladda denna veckan? Ska jag orka upp på onsdag morgon och köra den, enligt träningsprogrammet, planerade rundan innan frukost såatt jag sedan kan kolhydratladda? Hur är känslan när man börjar springa sitt andra varv? Hur kommer man sova dagen innan? Och den dummaste frågan; Vad händer om man inte klarar det.....?


... men den sista frågan bryr jag mig inte om, för det finns inte på kartan att jag ska bryta detta loppet! Runt ska jag ta mig, och runt kommer jag att ta mig! Ska isåfall vara om man blir omkullsprungen av någon och bryter ett ben, då kanske man måste bryta? Men annars ser jag fram emot känslan när man springer in på Stadion

Kram på er alla! 

Ha en skön söndag!

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja vilken knasig match det var igår! Kände som ett antiklimax när det tog slut. Var ju såååå spännande!
Jag hara bara två veckors semseter i sommar, vecka 31-32. Sen tar jag nog ledigt i höst istället. Vi ska nog inte åka nånstans i sommar utan det blir nog bara lite små dagsutflykter och så tar vi kanske en restresa till hösten istället. Vad ska ni göra på semestern?

2007-06-03 @ 14:17:27
Postat av: Karin

Det var nog bara jag som missade allt som hänt i den matchen... visar ju hur intresserade vi är.. :) Loppet kommer gå kanonbra! Du är ju jättetränad nu! Kramar!

2007-06-04 @ 21:16:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback