S*e*m*e*s*t*e*r och bortsupet Visakort!

Japps, nu är det semester, har 5 veckors ledigt framför mig! Tänkte fira det lite ikväll med räkor och vin! Ska bli så gott! Dock började inte semestern på bästa sätt, för när jag var på Feskebröderna och skulle köpa räkor( Maria; 129 kr/kg)  efter jobbet så upptäckte jag att mitt nya Visakort var borta, och jag hittade det inte någonstans! Som tur var så hade jag med det gamla som fortfarande fungerade, så kunde köpa räkorna på det!

Hade en annan väska igårkväll så satte mitt hopp till att kortet skulle ligga där i och att jag skulle ha missat det imorse när jag hade lite bråttom! Men nej, så var inte fallet! Så fick logga in på banken och kolla av kontot - inga pengar saknades! Ringa banken och spärra kortet - "Är det stulet eller borttappat?" Hur sjutton ska jag veta det?Det finns inte längre där det borde!! men eftersom allt annat fannsi plånboken så räknas det nog till att jag lyckats slarva bort det alldeles själv!

Jag vet iaf att jag köpte vin med det igårkväll på Pustervik, så måste ju vara där någonstans! Men men, det spelar inte så stor roll nu för kan ju inte användas ändå! Var i alla fall på Puservik igår för det var dags för den andra spelningen med Master Fredricks och denna gången var det Ebbot som medverkade, och Åsa Gustavsson! Jag och Malin träffades innan, och sen ramlade det in en hel del Fenestrafolk där!  =) Hade en rikgit trevlig kväll, och spelningen var riktigt bra!!! Blev en hel del dansande, för det är ju ganska svårt att stå still till bra musik! :) Synd att de inte hann spela några egan låtar, men det får vi gå och lyssna på en annan gång!

Nu ska jag plocka fram maten så att det är klart när Andreas kommer hem!!

Ha en bra kväll!

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Sandra

Mmmm räkor e oxå gott!! Grillbuffèn var lika god som den brukar, nu fanns det oxå en jättegod krämig potatisgratäng.
Nu har vi nästan bestämt när vi ska komma till er. Antingen blir det veckan efter Norge eller helgen v.31.
Men vi hörs ju av innan dess!
Hoppas att ni har haft en trevlig kväll.
Kram Sandra

2007-06-29 @ 23:37:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback