Pysselkväll!

Ikväll har det pysslats! Första gången på ganska länge, och med tanke på att jag inte börjar förrän 11.30 imorgon så kunde jag verkligen sitta och göra klart det som jag började med.

Blev en hel del gjort också, och det känns bra! Nedan presenteras i tur och ordning kvällens alster! Har två som ska sluta på jobbet så gjorde två småkort till dem som de ska få tillsammans med deras present!

                



Och så fyller en tjej år imorgon och hon ska ha fest på lördag, så gjorde kortet till henne idag! Hon fyller 27, men säger till alla att hon blir 20. Så på kortet står bara 2:an fast, och sen nere i hörnet så kan hon välja på om hon vill sätta upp en 0:a eller en 7:a :)





Och sen gjorde jag 2 alster till mig själv också! Vi fick vår nya lärarkalender för 07/08 för ett tag sen, och den passar inte in i min fina skinnpärm som jag fick av mamma och pappa i examenspresent. Så då fick jag ta saken i egna händer (som dom på TV gör) och fixa till min kalender alldeles själv! Har även köpt mig en minikalender som jag kan ha privat när man inte orkar släpa med sig den Bautastora i väskan!! Så här blev iaf resultatet på den stora:

 (Framsida )   (baksida)


Och här är lillasyster:





Nu ska jag ta och lägga mig, så man orkar vara vid Trädgårdsföreningen kl 11.30 för lite glassätning!
It's hard work - tur att man har semester snart!

Kram Elin

Kommentarer
Postat av: Sandra

Det blev jättefint! Det e kul med pyssel :)
Kram Sandra

2007-06-27 @ 16:21:36
Postat av: Linda

Åh, så roligt och så fina alster! Jag är så otroligt pysselsugen, men det får ju vänta ett tag, just nu är det ju lite större pyssel som vi har att grejja med. Hämtade kaklet till köket igår, och idag köper vi nog tapeter till rummet som vi kallar för biblioteket. Vad roligt att pyssla! Nu är ju inte vädret så kul heller så att man känner att man vill vara ute direkt! Kan tipsa om att Panduro har lite rea, kan vara värt att gå dit och kika!

2007-07-03 @ 06:45:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback