Planering....

... på hög nivå nu! Sitter och finurlar på Midsommar, och lekarna som hör dagen till! Kommer säkert bli bra, men det krävs ju ett visst mått av organisation om detta ska gå ihop! Så, det är tur att jag är med och organiserar detta då! Just nu är det musiken som ordnas, och det ska ju va lite olika skivor till olika tillfällen - mer kan jag inte säga i nuläget! :)

Samtal med chefen idag, och jag kan väl säga så mycket att vi hade ett bra samtal där båda är nöjda, jag skrev kontrakt på en fast tjänst! :) Så, nu har man fast jobb!!! Känns skönt! Trivs så bra på jobbet, så vill stanna där!! :)

Nä, nu ska jagta tag i lite mer midsommarplanering innan det är dags att sova!!

Ha det gott!

Kram

Kommentarer
Postat av: den riktigte planeringsCHEFEN

ey, vadå tur att du är med och planerar... skulle inte vi två grabbar fixa det själva? lätt vi gör...vi är überplanerare

2007-06-20 @ 22:25:39
Postat av: Maria mitt i natten

Hallo!
Stort grattis till påskrivet kontrakt! Gøtt som bara den ju.
Hoppas ni får en riktigt kanondag imorgon nu då, kænns vældigt trist att inte vara med! Men ska tænka på er. Jag ska jobba två nætter till nu, så det blir inte så mycket med vare sig midsommar eller norska versionen St Hans-aften. Lite sill imorgon och ev. grillning på lørdag.
Vi hørs!
Kramar M

2007-06-22 @ 03:50:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback